Klacht: roompot kamperland slecht

op 02 november 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

zitten nu bij roompot beach resort in kamperland gingen hier heen gezien er veel extra faciliteiten aanwezig zouden zijn nu is het halve restaurant gesloten waardoor het meteen vol gereserveerd is oké dan een pizza meenemen pizza fungi wel geteld 20 champions erop best duur dan , doet de zelfbruiner het niet, oké dan ontspannen met een massage jah dat kan volgende week nou zo slecht ..huisje is matig schoongemaakt verwarming gaat uit s nachts dus s ochtends ijskoud dus we gaan de tijd waarvoor we het geboekt hebben denk k niet volbrengen beetje sonde van het geld wat we hieraan besteed hebben best veel geld voor het geen wat we aangeboden krijgen

als er wel gebruik gemaakt kan worden van de faciliteiten of een tegemoetkoming in de kosten

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 november 2017 om 14:55 geantwoord

Bericht van Roompot

3 jaren geleden - Geachte mevrouw Van de Ven, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben contact gehad met de betrokken medewerkers bij de receptie om uw bemerkingen te bespreken. De receptie heeft u aangeboden om u bij beschikbare parkfaciliteiten in te plannen, zodat u eventueel daar gebruik van kunt maken. U heeft bij de receptie aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. De temperatuur in het zwembad wordt voortdurende nagekeken. Daarnaast wordt ook de hygiëne meermaals per dag gewaarborgd, zodat u met een gerust gevoel gebruik kunt maken van het zwembad. Indien u toch gebruik wil maken van enige parkfaciliteiten willen wij u dringend verzoeken contact op te nemen met de betrokken werknemers op het park, zodat in overleg met u gekeken kan worden naar een passende oplossing. Wij hopen u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Roompot Vakanties

Heeft op 04 november 2017 om 10:46 geantwoord

ik heb nu al ergens anders een massage geboekt voor volgende week gezien ik hier dan niet meer ben dus dan heb ik er niets meer aan.. en het zwembad misschien moet u zelf even gaan kijken wat er allemaal drijft in dat water .. maar het doet er niet toe ik kom hier nooit meer terug

Alle klachten die gemeld zijn door asdgf