Klacht: Roompot heeft onze vakantie geannuleerd

op 24 augustus 2018 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We stonden met ons gezin op Texel op jullie park roompot na een reistijd van 3 uur. De receptie meldde ons mee dat we geen reservering hadden staan. We werden door jullie personeel uitgezwaaid en ik moest mijn 2 dochters van 4 en 6 jaar vertellen dat we niet welkom waren bij koos konijn. Zeg ik er gelijk bij dat dit niet de 1e keer is. Zo vorig jaar zaten we in een huisje van jullie waar alle 7 bedden kapot waren, de veren onder de banken vandaan kwamen. De verwarmingsbuizen stuk waren. Onze schoenen aan de vloer bleven plakken en het voor de rest zooo smerig was. Als we de voordeur dicht deden viel de klink van de wc deur de grond. We hebben 2 dagen zo ons best moeten doen dat
Alles gerepareerd werd maar er werd daar niks aan gedaan. Totdat we met de koffers bij de balie stonden onze derde dag bij jullie in kijkduin en dat we naar huis wilden en het geld terug wouden. Ineens kon er alles gedaan worden en kregen de helft terug. Onze vakantie was hier door verpest maar voor mijn dochters en koos konijn bleven wij op jullie park. Dit jaar na lang over nadenken en een goed gesprek met 1 van jullie medewerkers gehad over jullie park werd ons beloofd dat het dit jaar perfect zou zijn en dat de meiden een presentje kregen bij aankomst. Voor onze 2 meiden hebben we besloten om naar koos konijn te gaan. Ook dit jaar moesten we ze weer teleurstellen en zijn we in jullie mooie beloftes getrapt. Daar sta je dan met je gezin op Texel. Zelf zijn we naar jullie VVV kantoor gegaan want we werden verder niet geholpen. We werden warm ontvangen daar en ze spraken over het meest walgelijke organisatie dat roompot is. Wij zijn het daar 100 procent mee eens. Al die mooi praatjes voor niks en daarbij waren we al niet het eerste gezin die dit die week is overkomen. Er was 1 iets vrij en daar moesten we 1100 euro voor betalen. Daag ons extra geld Verder was er niks en anders konden we de boot terug nemen. Met andere woorden jullie hebben voor de 2e keer de vakantie van 4 mensen naar de haaien gebracht. Mijn meiden hebben het er nog over dat ze niet bij koos konijn mochten zijn. Jullie denken werkelijk dat we zo even drie uur naar jullie toe reizen en dat we dan ook nog van de annulering afweten wat jullie ons onder onze neus willen schuiven. Zijn jullie nou werkelijk van de pot gerukt dat wij dit wisten terwijl jullie ons een welkom brief sturen met pasje van roompot. Jullie zijn ontzettend ver gegaan. En ja jullie snappen alles. Jullie snappen er geen ene donder van en praten gewoon mee en ons dan ook nog die rekening sturen terwijl jullie onze vakantie geannuleerd hebben. Ik kon die vrouw wel door de telefoon heen trekken. Maandag moest ik weer werken. Ik werk bij een grootschalig kinderdagverblijf. Veel ouders vroegen hoe mijn vakantie was. Een hel en al voor de tweede keer. De monden vielen ooen van ouders . Ik heb ze alles verteld en ik moet zeggen negatieve mond op mond reclame gaat daar snel en vooral dat negatieve. Ik ben daar blij mee. Ook kreeg ik te horen dat sommige ouders dit al eens vaker hebben gehoord. Ik wil jullie bedanken voor deze 2 verschrikkelijke vakanties. Iedereen hoort van ons hoe zo’n slecht en walgelijk organisatie jullie zijn. Ik ben daarom ook blij dat ik op een kinderdagverblijf werk en dit mooi snel gaat en ik ouders hier voor kan behoeden. Met name de verdriet voor de kindjes. Misschien dat Facebook ook nog wel zal helpen. Maar dat ligt aan julie

Jullie laten ons maar eens zien dat jullie ook het tegenovergestelde kunnen zijn net als hoe mooi jullie dit weten te beschrijven aan de telefoon. Jullie komen ons maar met een gratis weekend koos konijn te gemoed op roompot met 1 van jullie mooiste en netste park en huisjes waar alles heel is en schoon. met alles erop en er aan. Met een tropisch zwembad en een restaurant waar je goed kunt eten. In kijkduin heb ik nog nooit zo slecht eten gehad. Ik ben hoogzwanger dus ik wil dit in mijn verlof doen met mijn gezin. Rond eind oktober. Ik ga er vanuit dat jullie je willen bewijzen dat het idd anders kan en ons dat ook willen laten zien. Eerlijk gezegd durf ik niet meer voor derde keer jullie kant op. Ik heb geen vertrouwen in jullie. Maar bewijs het tegen voorgestelde maar. Ik hoor graag en hopelijk zijn jullie zo slim om jullie organisatie te helpen en er voor te zorgen dat wij nog eens een fijn en mooi weekend kunnen hebben op 1 van jullie mooiste parken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 01 september 2018 om 15:58 geantwoord

Heeft op 02 september 2018 om 13:54 geantwoord

Heel makkelijk gezegd door hun! Wij hebben een afspraak gemaakt met 1 van hun mensen aan de telefoon.. hun hebben het lef om onze vakantie te annuleren terwijl wij daar gewoon staan. We betalen geen aanmaning omdat we afgesproken hebben alles daar te betalen. Als hier geen akkoord was voor gegeven dan hadden we daar niet gestaan en hadden we gewoon de aanbetaling betaald en dan nog ook het lef hebben om ons de rekening te laten betalen en nu ook nog zeggen dat hun voor ons het ingehouden hebben? Niemand betaald iets al s de tegenpartij iets geannuleerd hebben en die persoon zelf niet.

Alle klachten die gemeld zijn door avoorst1985@hotmail.com