Klacht: Rood leren bankstel arild kussens

op 21 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte klanten service.
Op 19-02-2011 hebben wij een rood leren bankstel gekocht van merk ARILD.
Helaas zijn bij ons de kussens zodanig ingezakt en bij nader inziens nog gekeken op hoeveel jaar er garantie op de kussens zou zijn. Deze informatie hebben wij nagekeken dat er op de kussens 10 jaar garantie zou zijn.
Is er een mogelijkheid dat iemand bij ons zou komen kijken hoe wij dit kunnen oplossen?
Graag verblijf ik op uw antwoord
Met vriendelijk groet:
Roza Freijer
Weerterbos 16
2134HL hoofddorp
Tel: 0235638103
Mob: 0683236617

Het leer van deze ARILD bankstel zijn wij zeer tevreden.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 22 juli 2016 om 07:23 geantwoord

Hej Roza, wat vervelend dat de kussens van je ARILD bank ingezakt zijn. We hebben helaas te weinig gegevens binnen gekregen om een melding aan te maken. We raden je dan ook aan om het contactformulier op onze website in te vullen. Kies rechtsboven op de IKEA website voor Klantenservice > Veelgestelde vragen > Service > Ik heb een vraag/klacht > daar vind je het contactformulier. Wanneer je deze hebt ingevuld, dan kunnen onze collega's van de klantenservice een melding maken. De betreffende afdeling neemt dan contact met je op om een oplossing te bespreken.

Onze collega’s zorgen voor de verdere afhandeling. We zullen de melding op klacht.nl sluiten. Het feit dat we deze klacht op klacht.nl op 'opgelost' zullen zetten, betekent uiteraard niet dat IKEA niet meer met je melding aan de slag zal gaan, maar dat wij je via dit forum helaas niet direct kunnen helpen.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Freijer
x