Klacht: ronald289

op 13 mei 2020 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

KPN heeft een overstapservice zonder de bijbehorende service.
Ik heb een aantal dagen geleden een overstap aangevraagd voor Ziggo naar KPN. Wat ging er mis. Onduidelijkheid over de service. Met name tv-aansluiting (die is er bijna net als bij Ziggo). Vanwege covid kan er geen monteur komen. Die moet wel komen vanwege aansluiting op glasvezel. Maar diezelfde monteur kan verder niets doen, terwijl hij er al is. Dit riekt naar een goedkoop excuus. Maar goed, Ziggo levert in ieder geval extra materialen om het zelf te doen. KPN-medewerkers laten mij weten dat ik elke vorm van service kan vergeten vanwege covid19 ook eventueel benodigde materialen voor de tv-aansluiting…Echt ongepast om gebruik te maken van covid19 fenomeen. Terwijl ik aangeef dat het contract tot 1 juli bij Ziggo loopt meldt KPN bij Ziggo dat het per 11 juni wordt overgezet met een “boete” van Ziggo voor mij als gevolg. Het telefonisch contact met KPN over dit issue was ongekend en ongehoord met als hoogtepunt een scheldende KPN-medewerker. Ik heb de overstap geannuleerd en verwacht eigenlijk excuses met de belofte dat een volgende overstap beter zal worden geregeld. Dit kan toch beter KPN?

Excuses en verbeteren van de overstapservice.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RONALD289