Klacht: Rommel!

op 09 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Vandaag ging ik mijn pakketje afhalen bij de post en betaalde ik aldus de som van €25,10 (extra douanekosten). Als ik had geweten wat ik nu weet, had ik dit pakketje nooit gaan ophalen en wel om deze redenen:
1) Het hoesje, zogezegd bestemd voor mijn Honor 7, is beschadigd toegekomen.
2) Het hoesje dat zogezegd bestemd is voor mijn Honor 7 past helemaal niet. Beter nog, het beschadigd mijn gsm zelfs. Dus nu heb ik zowel een beschadigde gsm, als een hoesje dat rommel is. Mijn gsm heb ik cadeau gekregen in november, en was tot nu toe schadevrij, tot ik jullie hoesje gebruikte.
3) De screenprotector die óók zogezegd dient voor een Honor 7, is helemaal niet gemaakt voor een Honor 7. De insnijdingen bovenaan de screenprotector kloppen helemaal niet!
Ik ben bij deze dus veel geld kwijt en voor wat? Rommel!

Ik denk dat het minste dat jullie kunnen doen is, mijn geld teruggeven. Voor mijn gsm die beschadigd raakte door jullie 'kwaliteitsvolle' hoesjes, zullen jullie wellicht geen compensatie kunnen bieden, of wel soms?

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 april 2016 om 20:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door VickyS_