Klacht: Rollende beginschermen

op 21 december 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Toestel gekocht op 2/7/12, reeds in het begin het gekende prob.met de WIFI, opgelost door een software update OTA,na 4 maanden begonnen de beginschermen te “rollen”, als ik toestel even uit en direkt weer aan zette was het probleem verholpen.Toch binnengebracht ter nazicht daar garantie, na de Jelly bean update waarvan ik dacht dat die het prob. zou oplossen, niet dus..Nu stuurt Dynafix mij een offerte voor vervanging display,batterij en update(!) software..een foto is bijgevoegd waarop , ik vermoed het dislay, te zien is dat duidelijk in 2 stukken gebroken is…ik ben een leek maar als ik men toestel zo ga plooien tot het display breekt, en zeker de plastieke HTC, dan breekt niet alleen het display vermoed ik.Dynafiw zegt dat de schade door vallen/stoten of drukken is ontstaan, ik heb men toestel steeds in een hoes, heb dit nog nooit laten vallen, ik ben 53jaar dus geen tiener die weet ik veel wat allemaal met zen toestel uithaalt…het is mijn woord tegen het hunne, ze zeggen het is mijn fout ik zeg dat ze zelf bij het openen het display gebroken hebben.Ik kabn dat niet gedaan hebben, onmogelijk…de gsm werkte trouwens nog , moest hem enkel af en toe uit/aan zetten dus met een gebroken display betwijfel ik dat dit zou geholpen hebben.En als laatste, waarom in godsnaam een goede batterij vervangen.Ik laat dit toestel ongerepareerd terug komen en ga stappen ondernemen.Der was trouwens nog een zeer opvallend “euveltje” aan het toestel dat ik op forums nog ben tegengekomen, het scherm lost onderaan links, op een engels talig forum werd dit omschreven als “unglueing”..

Herstelling..of indien dat niet kan vervanging.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Seppe the dog