Klacht: Rol-windscherm

op 16 juni 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hebben op vakantieveiling.nl een rol-windscherm aangekocht. NU willen wij dit scherm aan de muur bevestigen maar dit lukt niet. Boven in de paal zitten 2 gaatjes voor bevestiging aan de muur maar onderaan zitten deze niet. Hoe kunnen wij dit nu bevestigen? Wij hebben geen naam of telefoonnummer van het bedrijf. Kunnen jullie ons helpen?

Niet tevreden voordat dit opgelost kan worden

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 week geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat er onderaan de paal geen gaatjes zitten. Op deze manier kunt u de paal inderdaad niet bevestigen. Zou u foto's kunnen maken en dat naar ons e-mailen? Wij kunnen dan met de aanbieder overleggen wat een gepaste oplossing is. U kunt de e-mail sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl. Met vriendelijke groet, Heather -Webcare

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 juni 2017 om 09:38 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

U kunt de e-mail sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl.

Heather -Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna1948