Klacht: Bestelling niet ontvangen

Dikkefrans op 30 september 2021 over Roken.nl in de categorie Internetshops - Tabak

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 augustus 103,93€ overgeschreven naar roken nl voor een bestelling tot op heden nog niets ontvangen op de e-mails een maal gereageerd om hun rekening nr door te geven en daarna werd er niet meer mail s gereageerd de telefoon wordt al helemaal niet opgenomen en verwijst u door naar mail adres maar daar wordt niet op gereageerd

Ik lees op de reviews gelezen dat er nog mensen met deze ongeziene slechte service te maken hebben
Laatste bericht van roken nl is dat mijn bestelling verzonden is maar niet opgehaald is ik mail terug met de vraag waar ik mijn bestelling zou moeten ophalen en op welk adres het verzonden is krijg nog steeds geen antwoord

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten of mijn bestelling alsnog verzenden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roken.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roken.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dikkefrans