Klacht: Roken in de coupe door conducteur

op 10 april 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik werk nu al 5 jaar in stavoren bij het havenhoofd en ik ga 5 dagen in de week met de trein naar stavoren maar het is nu elke keer de laatste tijd dat de conducteur rookt in de trein als hij aan het rijden is en het stinkt behoorlijk het is nu 22.23
Doe er aub iets aan gr rick

Dat hij gewoon buiten rookt

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 08:02 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva