Klacht: Roestsmaak of i.d.

op 04 juli 2017 over Hertog Jan in de categorie Bier

Geachte heer/mevrouw,

Ik twijfelde na mijn eerste biertje of ik een klacht zou indienen, doch nadien ik een volgende pakte en mijn vriendin ook, constateerden we beiden een hele gore roestsmaak, zoals je dat kan hebben met flesjes met roestige hals.
Wij vonden dit wel meldingswaardig gezien het feit ik de rest van het krat dus weg kan gooien

Het spreekt vanzelf dat ik het ook vervelend vind dit te melden maar vind het wel zonde van mijn geld dus vandaar dat ik toch besloot dit te melden dus vandaar mijn mailtje

Hopenlijk u voldoende op de hoogte te hebben gesteld

Verneem graag van u

Mvg leander van driel

Zou het fijn vinden te weten wat deze nare smaak teweegbrengt! Anderzijds kan ik dit kratje bier wegkappen omdat het niet te drinken is, misschien kan ik mijn geld terugkrijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertog Jan over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertog Jan in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertog Jan een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertog Jan

Heeft op 25 april 2018 om 11:53 geantwoord

Beste klacht melder. Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden via de website van Hertog Jan en door te klikken naar contact, zodat wij deze alsnog inhoudelijk kunnen behandelen. Met vriendelijke groet, de assistent van de brouwers

Alle klachten die gemeld zijn door Leandervandriel