Klacht: Roest in het gasfornuis Eldslaga art nr 00278050

op 08 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Een jaar geleden een geheel nieuwe keuken aangeschaft, met daarbij de inbouwapparatuur. Een half jaar later verscheen er roest in de wasbak. Monteur geweest en heeft dit weg gepolijst. Opgelost zou je denken. Maar als er eenmaal roest in zit, komt het meestal terug, zeker in zo’n dunne laag als een wasbak. Deze klacht is nu weer in behandeling. Akkoord dus, en even afwachten….wordt vervolgd.
Maar sinds deze week ook roest bespeurd in de gaskookplaat. Gebeld met servicelijn Ikea, en kreeg het nummer van de servicelijn die gaat over de kookplaten. Deze gelijk gebeld, en het antwoord was binnen 30 sec, dat roest niet onder de garantie valt. Nu breekt mijn klomp. Wasbak ruim een jaar oud, en geen garantie op een roestvrij staal fornuis? Volgens mij zegt de titel het al, roest vrij staal. dan mag deze dus niet roesten. Zeker niet als deze zo jong is.
Conclusie, de wasbak valt wel onder garantie, de kookplaat niet.
U begrijpt, al de roest- vrij- stalen-producten van IKEA hebben geen vertrouwen meer in mij . Bij elk ander bedrijf valt dit zeker onder de garantie, en bij IKEA niet.
Opmerking: er zitten meer roestplekken, maar ik kan helaas maar 1 foto mee sturen.

Graag zou ik een nieuwe kookplaat ontvangen, cq. geld retour, zodat ik bij een bedrijf die wel garantie geeft, het product kan aanschaffen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ingeroelofs