Klacht: roest binnenkant motorkap 5008

op 24 mei 2016 over Peugeot in de categorie Automerken

Heb ontdekt dat er aan de binnenkant van de motorkap onder de lak roestvorming zit. Bij peugeot heb je 12 jaar garantie op roest van binnenuit en 3 jaar lakgarantie. Door een foute constructie van de motorkap zit er onder de lak roest. Je zou denken dat is garantie. MIS. Peugeot gooit het op lakgarantie en aangezien de auto al 6 jaar oud is willen ze er zo onderuit komen. Dus ze produceren een motorkap van zeer slechte kwaliteit waardoor er waarschijnlijk vocht onder de lak kan komen door een foute constructie en zeggen dan “lakschade” . Heb alleen maar ellende met deze auto gehad. Nieuwe motor en nieuwe panorama dak en nieuwe buitenspiegels en meer van die kleine dingentjes en allemaal zeer goed opgelost door de dealer in Bodegraven. Was mijn eerste peugeot en misschien ook de laatste. Wilde deze auto misschien inruilen. Nou, ik weet het niet.

Gewoon een nieuwe motorkap.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed61