Klacht: Roekeloze/onoplettende buschaufer

op 12 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer of mevrouw,

Op vrijdag 12 mei stond ik te wachten op de bus van 7:12 vanaf de betreffende halte brouwer de koning richting Gouda. Ik stak mijn hand uit maar de achterzittende buschauffeur wilde niet stoppen. Ik ben er van overtuigd dat de buschauffeur mij goed kon zien en ben uitermate teleurgesteld dat ik door deze roekeloze chauffeur mijn afspraak niet kan behalen. Ik hoop dat deze klacht behandeld wordt. Echter blijft dit voor mij een vraag aangezien dit vaker voorgelomen is.

Anne van Beek

Ik ben tevreden wanneer ik niet meer voorbijgereden wordt, aangezien dit voor mij consequente gevolgen heeft of wanneer de buschaufeur alsnog stopt (niet bij de betreffende halte, maar een stukje verder op de weg) en ik mijn afspraak alsnog kan behalen.
Naar mijn mening moeten buschauffeurs beter worden geinformeerd waar alle haltes zich bevinden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 mei 2017 om 08:05 geantwoord

Beste Anne van Beek,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^SH
Webcare Arriva