Klacht: Rode wash out na enkele maanden nog niet uit me haar

Lauralen67 op 24 oktober 2020 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb de rode wash out van L’Oréal 2/3 maanden geleden in me haar gedaan en het is er nog steeds niet uit. Heb het al vaak gewassen ook met de shampoo er 15 min laten intrekken. Mijn haar is nooit geverfd en is bruin. Ook heb ik geprobeerd met azijn, anti roos etc. En er zit nog steeds een rode waas over mijn haar.

Een oplossing die er voor zorgt dat me rode waas uit me haar verdwijnt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van L’Oréal

2 jaren geleden - Beste Laura, Dankjewel voor je reactie over de Colorista Washout red hair van L'Oréal. Wat fijn dat je onze producten gebruikt. Wat vervelend om te lezen dat de kleur nog niet uit haar haar is gegaan. Het eindresultaat en houdbaarheid van de washout is afhankelijk van meerdere factoren zoals de ondergrond van je haar, je haarstructuur (bijv. fijn, poreus, droog haar), de geschiedenis van je haar enz. Wij adviseren je om het haar niet te (laten) ontkleuren (of andere vergelijkbare behandelingen), hiermee zal je de kleur dieper meenemen in het haar waardoor het moeilijker zal worden om de kleur uit je haar te krijgen.. Op de verpakking adviseren wij de Colorista washout vanaf 16 jaar. Helaas zijn wij beperkt in het meedenken in oplossingen als het product gebruikt is door iemand onder de 16 jaar. Mocht je 16 jaar of ouder zijn dan is het mogelijk om met een andere kleur bijv. Casting Crème gloss je haar te kleuren om zo te zorgen dat het rood niet meer zichtbaar is. Mocht je hulp nodig hebben bij bijv. een kleurkeuze laat het ons dan weten via een reply van dit bericht. Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te brengen van je bevindingen. Groetjes, L'Oréal Paris

Alle klachten die gemeld zijn door Lauralen67