Klacht: Rode jeukende vlekken / bulten

op 30 september 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik gebruik al jaren de dag en nachtcrème van revitalift. Sinds kort krijg ik ee rode jeukende vlekken van. Is misschien de samenstelling verandert?

Uitleg hoe dat kan na jaren het product gebruikt te hebben en antwoord of de samenstelling is verandert.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:22 geantwoord

Wellicht dat onderstaande tips je kunnen helpen om in de toekomst mogelijke problemen te voorkomen:
• Voordat je een nieuw product gaat gebruiken kun je eerst een gevoeligheidstest doen. Dat gaat als volgt: breng een kleine hoeveelheid van het product aan achter je oor, of aan de binnenkant van je elleboog. Doe dit een aantal dagen achter elkaar. Als je geen reactie van de huid merkt, kun je het product gaan gebruiken. Stop het gebruik zelfs bij een lichte reactie.
• Je kunt ook via je huisarts een dermatoloog bezoeken. Door een aantal plakproeven kan de dermatoloog je vertellen voor welke stoffen je gevoelig bent. Je kunt op de verpakking van elk product lezen of deze stoffen tot de ingrediënten behoren. Zo kun je een overgevoeligheidsreactie in de toekomst voorkomen.
Aangeboden het product om te ruilen.

Alle klachten die gemeld zijn door Izzeltje