Klacht: Rode en geïrriteerde huid, vreselijk!!

op 04 juli 2017 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Het leek te mooi om waar te zijn… Tijdens ‘Share a perfect day’ werkte het goed op een klein stukje van mijn been. Het prikte wel wat toen ze cirkeltjes maakte op mijn been. Nadat ze het bij mijn vriendinnen ook voor deed, heb ik besloten het pakje inclusief extra pads voor 6 maanden te kopen (totaal 35 euro). Eenmaal thuis, ging ik aan de slag met de pads, ik speelde safe en probeerde het alleen op mijn benen (oksels en bikinilijn leek me pijnlijk). Na tig rondjes op hetzelfde plekje, hard en zachter duwen, gingen de haartjes niet goed weg. Dat de dode huidcellen ermee wel verdwijnen geloof ik graag. Na een half uur voor 1 onderbeen, vond ik het wel goed geweest en het was redelijk zacht. Toen deed ik de speciale crème erop die ik er gratis bij had gekregen. Dat prikte enorm!! Het deed gewoon echt pijn. Nu zit mijn onderbeen onder de rode bultjes en rode vlekken. Ook irriteert het nog steeds en het begint tevens te jeuken. Krabben is natuurlijk helemaal geen goed idee, want dan doet het nog meer pijn. Ik ben zeer ontevreden met deze aankoop en heb er ontzettend spijt van. Er werd duidelijk niet vermeld dat dit product niet geschikt is voor alle huidtypen!!

Geld terug = 35 euro.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inekeee