Klacht: Roddels kassajuf

op 31 augustus 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Meerdere keren moet ik mij zelf betrappen op de ergenis van roddelen van de kassa juf.

Ik ben een stille klant goedendag fijne dag zulke dingen, maar vind het wel vervelend worden dat de dame achter de kassa haar gesprek over een collega blijft bespreken met de dame aan de andere kassa.

Het zijn geen gesprekken voor op de werkvloer het gaat mij bijvoorbeeld niet aan hoe ziek een collega wel of niet is ook een gesprek over dat het onzin is dat die ene collega wel erg lang op vakantie is.

Het is geen klacht die ik indien maar naar meerdere keren deze gespreken gehoord te hebben wilde ik toch een melding maken.

Ik als klant hoef niet alle aandacht maar roddelen en door gaan met privé gesprekken vind ik echt ongepast.

Een beetje respekt voor collega's zou wel gewenst en zo professionele zijn.

Ik vind de winkel erg prettig en het parkeren is fijn en ruim maar dat geroddel vind ik echt storend worden.

Overleggen is geen probleem maar uitgebreide gesprekken is zeer ongepast.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M@riss