Klacht: Robo Mop miskoop van het jaar!

op 22 juli 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Waardeloos apparaat !! Een hoop geld voor een rammelend plastiek geval.
Hij moet kunnen stoffen en dweilen, Rijden om te stoffen van hot naar her doet ie wel, maar niets tegen komen dan blijft ie erop hangen, moet je hem weer verplaatsen. Dweilen doet ie niet, als je de doek iets nattig maakt dan blijft het apparaat stilstaan, ik ben niet van het dweilen verlost (zoals vermeldt in de advertentie) maar de “robomop”. Hoe durven jullie dit apparaat te verkopen voor € 85,85 incl. 2 extra doekjes. Ik voel me echt bedonderd door groupdeal.nl

Geld terug en dit apparaat uit de handel halen of aanbieden voor € 1,-

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Beste mevrouw Hoekstra,

Wat vervelend en wat jammer om te horen dat de robomop niet naar behoren werkt en daarom niet aan uw wensen voldoet!
Wij zouden u graag de juiste retourprocedure toesturen zodat het aankoopbedrag op uw rekening teruggestort kan worden.
Echter, hiervoor ontvangen wij graag het betreffende ordernummer (beginnend met GD/TA/GB/GS of GJ, gevolgd door 7 cijfers) van de bestelling op info@groupdeal.nl.

Alvast bedankt!

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hoekske