Mijn Klacht:
Donderdag 30januari was de aanbieding 12 gratis van robijn wasverzachter. Kom ik om half 11 is er niets meer ,dan denk ik hoe kan dit.Nu hoorde ik dat er klanten met een winkelwagentje stonden met daarin 21 flessen robijn.mijn dochter stond ook in de rij vandaar dat ik het weet dat was om 9 uur smorgens . Vind dit niet normaal ik zou de volgende keer zeggen 6 per klant dan hebben meer klanten een kans om de aanbieding te hebben. Hoop dat jullie er wat mee kunnen vriendelijke groeten Carla Verkaaik
Gewenste Oplossing:
Als ik antwoord krijg en dat er wat mee gedaan word


