Klacht: Rituals shoptegoed

op 31 mei 2020 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Het is altijd mooi om een prijs te winnen ,maar als het een martelproces wordt om de prijs te innen dan is het plezierige snel ervan af. Eerst duurde het lang om te achterhalen waar het geind moest worden aangezien zelfs de persoonsleden niet wisten waar ik mijn prijs kon innen. Ik had tot mijn ergenis bijna de 2 bonnen van samen 40 euro weggegooid,want je wordt echt aangekeken in de winkel alsof je om een prijsje komt bedelen. Als het zo moet liever geen prijs bij rituals ben tevredener met narcissen of stroopwafels, misschien minder waard ,maar ze geven wel een goed gevoel. Vandaag zijn de kaarten helaas vervallen en ik heb er geen plezier aan beleeft. Bedankt en de groetjes.

Ik ben tevreden als het innen van de prijzen makkelijk gaan en iedereen na afloop een goed gevoel aan overhoudt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerritkato