Klacht: RITUALS ONLINE SHOPTEGOED 60 EURO

op 07 juni 2019 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Mijn vrouw had 3X20 EURO Rituals Online Shoptegoed gewonnen.We zijn 1.5 maand bezig geweest om ze te verzilveren .De laatste keer hebben dat was 30 en 31 mei hebben colega s van mijn vrouw het ook geprobeerd maar kregen het ook niet voor elkaar.Ik gebeld met RITUALS dat was 30 MEI toen kreeg ik ene Bas aan de lijn die heb het ook nog geprobeerd kreeg het ook niet voorelkaar er waren meerdere klachten over geweest hij zei ik heb het meerdere malen aangegeven waarom ze geen gewone SHOPTEGOED kunnen sturen die je in de winkel kan verzilveren.Ik heb ook nog contact gehad met POSTCODELOTERIJ.31MEI was de tijd verstreken. Ik vraag mij af wat de POSTCODELOTERIJ hiermee gaat doen.Kaartnummers:6064363050478532100-Krascode022459-6064363050478975663-Krascode668892-6064363050476809690-Krascode121593. In afwachting op uw antwoord.

Ik zou het rieel vinden als U 3 waardebonnen terugstuurd die ze gewoon in de winkel bij RITUALS kan verzilveren.Dan zal ze tevreden zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n.chaouki