Klacht: Rituals komt afspraak niet na

op 01 juli 2019 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb op 20 juni 2019 een bestelling geplaatst ik zag pas later dat ik een item vergeten was, belde gelijk naar de klantenservice of de bestelling geannuleerd kon worden, meneer van de Rituals gaf aan dat hij het zou doorsturen en dat ik daar een mail over zou krijgen. Nou ik kreeg geen mail, alleen een mail dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Belde gelijk terug wat er nu gebeurde en Rituals geeft aan dat ze het niet meer konden terug draaien. Enfin, ik geef aan dat ik het vergeten item alsnog nabestel. Ik zag ook later dat je een strandtas erbij geleverd kreeg als het totaalbedrag €40,- of hoger was. Ik geef dit ook aan aan rituals en meneer geeft aan dat ik die later nagestuurd krijg. Nou we zijn nu 11 dagen later en heb nog niets nageleverd gekregen. Belde net weer naar de klantenservice en ze geven aan dat die collega geen notitie heeft gemaakt over ‘onze afspraak’ en dat dat ook niet kon systematisch gezien. Vind het absurd, want ik heb in een dag uiteindelijk wel bij Rituals besteld voor een totaalbedrag van €45,53. Ze geven ook aan dat de tas out off stock is en dat die collega er niet meer werkt. Ok begrijpelijk ofzo, maar Rituals kan dus niet coulant zijn.

Ik wil hetgeen wat ze beloven als je boven de 40 euro iets besteld, dat de tas er niet is ok, maar er is op dit moment een andere actie als boven de 40 euro iets besteld.
Ben wel teleurgesteld in Rituals, en hoe ze met hun klanten omgaan!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Israyas