Klacht: Rituals

op 22 december 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 december bestelling gedaan en betaald , zou zaterdagmiddag 16 december bezorgd worden.
Tot nu toe niets ontvangen nu 4 of 5 x klantenservice gebeld, zou morgen geleverd worden helaas nog steeds geen track and tracenummer ontvangen wat was afgesproken in telefoon gesprek.
Ik denk niet dat er iets word geleverd morgen
Bestelling annuleren en geld retour kan niet, wel bestelling weigeren van de postbode, dat wordt dus lastig als er niets wordt geleverd

Gewenste Oplossing:

Morgen levering bestelling of geld teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door simbamax56