Klacht: Ritprijs

op 08 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een ov kaart aangeschaft. Ik wil ermee reizen van Venlo naar Heijen. Wat schetst mijn verbazing, met ov kaart kost de rit €7,80. Koop ik een enkel kaartje dan betaal ik €4,80. Hoe kan dat. U wil toch de ov kaart promoten?

Als de ov kaart hetzelfde rekent als een enkel kaartje

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Sanders v cruchten, Wat gek! In de meeste gevallen is het reizen met de OV-chipkaart voordeliger. Er zijn overigens wel enkele uitzonderingen. Ik wil graag even met jou meekijken. Kun jij aangeven welke reis je precies hebt gemaakt? Bij welke halte ben je ingestapt en bij welke halte ben jij uitgestapt? Reis je met lijn 83 van Venlo naar Heijen? Heb je daarnaast ook het OV-chipkaartnummer en de einddatum van de OV-chipkaart voor mij? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 17:44 geantwoord

Beste Sanders v cruchten,

Helaas hebben wij tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sanders v cruchten

3 maanden geleden - Aan het loket in Venlo heb ik de prijzen nagevraagd en werd bevestigd wat ik zelf ontdekt had, nl met ov kaart €7,80 en enkeltje in de bus €4,80 Ik zoek dit uit en verwacht een antwoord van u voor mijn gehandicapte zoon. Groetjes mevrouw Sanders

Alle klachten die gemeld zijn door Sanders v cruchten