Klacht: Risico op 9jaar oude combi reparatie

op 12 mei 2017 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Mijn topline combimagatron oven is 9jaar oud en wil niet meer onderwarmte geven.monteur erbij,zegt dat het 730euro kost om te repareren,met hhet risico dat als het verwarmingsdeel het begeeft dit niet meer leverbaar is.en dus afgeschreven zou zijn.ik vind het niet correct dat een combi van meer dan 4000euro na 9jaar niet meer te repareren is doordat er geen onderdelen meer voor gemaakt worden.voor mij geen dure apparaten meer.het risico dat je loopt dat je een niet te repareren machine heb is voor mij een gegronde reden om dan maar een goedkoper alternatief te nemen.het voorstel dat ik kreeg om een nieuwe te kopen met korting heb ik afgeslagen.zou me bijna 1800euro kosten.bedankt voor geen service naar de klanten.

Misschien wat ondsrdelen op voorraad hebben.wel verkopen en dan zoek je het maar uit vind ik geen service.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario reijenga