Klacht: Ringen nog niet binnen

op 22 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mahanbagh

1 jaar geleden - Bestelnummer: 25618773

Reactie van de melder van de klacht Mahanbagh

1 jaar geleden - Kunt u mij een bericht sturen als het opgelost is? En of jullie die nog gaan verzenden??

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 22 november 2016 om 09:56 geantwoord

Beste klant,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-11-13 is verzonden via ChinaPost-untrack-FHR. Het referentienummer is 32540190261. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-12-11. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Hermes
www.miniinthebox.com

1 jaar geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over MiniInTheBox.com is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahanbagh