Klacht: Ring retourneren

op 12 december 2017 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dit weekend een ring gekocht samen met mijn vriend van witgoud. De verkoopmedewerker heeft ons een ring laten kopen die niet aan mijn wensen voldoet. Ik wilde namelijk dat er geen onzuiverheden zichtbaar waren, nu blijkt op de bon te staan dat de zuiverheid I1 is. Ook wilde ik een kleur met de waarde boven ‘wit’. Nu heeft de diamant de kleur G ‘wit’. Ik heb de winkel waar ik de ring heb gekocht gebeld en zij gaven aan dat ik niet mijn geld terug kan krijgen alleen een tegoedkaart. Nu heb ik liever mijn geld terug, dan kan ik daarna eventueel nog kijken of ik opnieuw naar siebel wil gaan.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, geen tegoedkaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Bericht van Siebel juweliers

1 maand geleden - Je bericht is aangekomen en zullen morgen contact met je opnemen.

Reactie van de melder van de klacht LNdV

1 maand geleden - Dank u wel.

Alle klachten die gemeld zijn door LNdV