Klacht: Ring opgestuurd

op 29 januari 2014 over Swarovski in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft in mei 2013 een Swarovski ring gekocht. Medio november zagen we dat er verschillende steentjes waren uitgevallen. Ze is met de ring naar een Swarovski filiaal gegaan en daar hebben ze de ring ter reparatie opgestuurd. Het ging ongeveer 2 weken duren werd er gezegd. Mijn dochter heeft diverse keren gebeld en is ook regelmatig bij de winkel geweest en we zijn nu ipv 2 weken 2 maanden verder maar nog steeds geen ring. Nu mocht ze vandaag ineens iets anders uitzoeken ter waarde van de ring maar dat wil ze niet! Ze wil haar ring terug want die vond ze mooi!!

Gewenste Oplossing:

Gerepareerde ring terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swarovski in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swarovski een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door spijkstrae