Klacht: Ring

op 02 maart 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Ik heb op 4januari 2016 een ring gekocht en daar is nu al een steentje uit 4x gedragen

Als de ring gemaakt word of een nieuwe ring

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

9 maanden geleden - Inmiddels is er een email gestuurd naar mevrouw Menardo vanuit de Customer Service van Fossil. Vanuit daar wordt deze klacht verder opgepakt. Met vriendelijke groet, Babiche Gerritsen Fossil Customer Service

Bericht van Fossil

8 maanden geleden - Er is nogmaals een mail gestuurd naar mevrouw Menardo betreffende deze klacht: Goedemorgen, Tot op heden hebben wij nog geen reactie ontvangen op voorgaande mail. Graag zou ik deze klacht met u willen oplossen. Kunt u mij aangeven waar u de ring gekocht heeft? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Babiche Gerritsen Fossil Customer Service

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 26 september 2016 om 15:39 geantwoord

Inmiddels hebben wij contact gehad met mevrouw en haar geadviseerd met de ring naar onze Fossil store te gaan voor een oplossing.
Vandaar uit zal samen met mevrouw gekeken worden naar een oplossing.

Wanneer er toch niet iets is dat wij nog kunnen doen vernemen we dit uiteraard graag. Mocht het zo zijn dat het opgelost is mag ik u dan vragen de klacht op deze site te sluiten?

Met vriendelijke groeten,
Inger Weiland