Klacht: Muizen niet bestreden

op 12 juni 2019 over Rimdo in de categorie Ongediertebestrijding

Deze firma kwam 2x de eerste keer kon niet de moeite genomen worden om te vragen naar de meterkast. Had dit wel gebeurt dan was er ontdekt hoe de muizen binnen kwamen! 2 doosjes gezet en weg was meneer!
De 2de keer kwam meneer samen met de aannemer: bedoeling een plan van aanpak uitroeien en voorkomen!
Nou de heer spoot in 1 gat dat was gevuld met purschuim en open gevreten. Dat was de oplossing. Toen ik mede deelde dat het niet oke was en onvoldoende dacht meneer van wel en dat was dat. De aannemer moest nog maar een gaatje dichten en klaar. Vertrok.
Hierop gebeld:Telefonisch werd ik amper te woord gestaan. Mevrouw had geen enkele intresse te luisteren naar mijn verhaal en klacht.
Ongelooflijk dat dit mag werken als ongedierte bestrijding

Als men excuses maakt naar behoren en erkent dat het probleem door hun nog langer heeft door bestaan. Erkent dat het hun oplossing geen lange termijn oplossing is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rimdo nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rimdo in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rimdo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rimdo

Heeft op 15 juni 2019 om 17:55 geantwoord

In overleg met de woningbouwvereniging vanmorgen bij u geweest en in de meterkast bestrijdingsmiddel aangebracht, nogmaals een controle uitgevoerd in de keuken en daar het bouwbedrijf gewezen op een gat wat nog dicht gemaakt moet worden. Het bestrijden van ongedierte bestaat niet alleen uit het plaatsen van vergif. Eerst en vooral moeten de toegangswegen worden gezocht en verholpen, daarna kan een bestrijdingsmiddel worden toegeast. Zonder wering geen bestrijding. U eiste dat alle door het bouwbedrijf aangebrachte pur schuim vervangen moest worden waarop de aanwezige heer zei zijn best voor u te gaan doen. Waarschijnlijk zijn een aantal van de tips, adviezen en werkzaamheden aan u voorbijgegaan. Wij betreuren het dat u er zo over denkt.

Heeft op 15 juni 2019 om 22:49 geantwoord

Geen hand in eigen boezem, geen verantwoordelijkheid dat de meterkast ongecontroleerd is. En daardoor weken verlies!
Het gat dat u benoemt had door u met gif behandeld moet worden!
Wijzen op dat tips en adviezen aan mij voorbij zijn gegaan. Schandalig om mij neer te zetten als een achterlijke!
De enige tip die gegeven is: schoonmaak doekjes weg gegooid als hier mee muizen zooi was schoongemaakt.
Dus nee de klacht is niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Htvdh