Klacht: Rijtest van mijn zoon

op 13 februari 2018 over CBR in de categorie Overheid

Mijn zoon heeft tot twee keer toe een rijtest gedaan. De eerste keer waren ze verbaasd dat de rijschoolhouder niet mee ging in de auto en de tweede keer werd niet toegestaan dat ze meeging terwijl dit wel de afspraak was die we eerder met de deskundige hadden gemaakt. Hij heeft de test niet gehaald omdat hij handelingen niet goed deed bv te veel naar de pook kijken. De bedoeling is om te kijken of hij met zijn ADHD in het verkeer kan begeven op een veilige manier. In de brief wordt gezegd dat dit geen rijexamen is maar dit komt wel zo op ons over. De vorige keer werd bv de opmerking gemaakt dat hij zijn theorie niet of nog niet goed kon toepassen . Ik denk dat niet de bedoeling van een rijtest is en ik vind het heel vervelend dat de rijschoolhouder vandaag niet mee mocht. Mijn zoon wordt door deze situatie steeds onzekerder terwijl de rijschoolhouder vindt dat hij bijna aan het afrijden toe is . Dus een hele discrepantie tussen de deskundige en de rijschoolhouder. Helaas heeft ze zelf niet kunnen zien wat er gebeurd tijdens de test . Het voelt als een soort willekeur waarin we zijn terechtgekomen.

Als het duidelijk wordt wat er gespeeld heeft. Waarom de rijschoolhouder niet mee mocht terwijl in een vorig gesprek aangegeven was dat dit zeker mocht. Uitleggen waarom gezakt of dit ligt aan zijn handicap ???? dit is erg onduidelijk,
Graag willen we een gesprek hierover met de deskundige maar ook met de heer X.H. Nguyen de medisch adviseur die onder aan de brief staat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grevelink-Torenbosch