Klacht: Rijstijl chauffeur lijn 115 Breda- Zundert, 10 april 17.40 uur

Hannah13 op 10 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 10 april stapte ik over van trein naar lijn 115. In de veronderstelling dat ik de bus van 17.40 niet meer zou kunnen halen, bleek dat iedereen nog in moest stappen en ik dus ‘ geluk had. Om 17.45 vertrokken we. Volledig door elkaar gerammeld door het extreme en late gerem van deze chauffeur kwam ik al stuiterend op halte Veldstraat aan, zo misselijk als een kat en twee minuten voor aankomsttijd. De chauffeur vervolgde zijn weg op dezelfde voet. Scheurend en harder dan de daar voorgeschreven 30 km h. Dit wilde ik toch even melden.

Een bus is geen attractie. En te laat is te laat. Een rijstijl waarbij je rekening houdt met de passagiers zou fijn zijn.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 april 2018 om 20:39 geantwoord

Beste Hannah,

Uit jouw melding begrijp ik dat je een onprettige reiservaring hebt gehad in lijn 115 vandaag. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Wat je omschrijft is niet het rijgedrag die wij van onze chauffeur verwachten. We zullen jouw ervaring dan ook doorsturen naar de teammanager zodat deze dit kan voorleggen bij de betreffende chauffeur en dit bespreken.

Excuus voor het ervaren ongemak.

Zoë
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door