Klacht: Irritante instructeur

[email protected] op 19 februari 2019 over Rijschool Jansen in de categorie Rijscholen

Helaas heb ik mij niet over de irritatie voor mijn instructeur kunnen zetten en ben vandaag gezakt voor mijn eendaagse cursus E achter B rijbewijs.
De instructeur begon meteen al verkeerd door iedere vraag te stellen als aan een kind.
Voor het eerst in mijn leven kreeg ik een automaat te rijden en hij zei niets anders dan dat het makkelijker is dan schakelen. Voor hem wellicht.
Mijn linker’poot’ moest maar van de pedalen afblijven, alles ging met mijn rechter’poot’. Heel simpel…
Mijn auto remt op de motor sterker af dan de les auto, waarvan ik melding maakte. De instructeur sprak mij daarin tegen. Hoe hij dit kan weten zonder in mijn auto gereden te hebben, ontgaat mij.
En nog vele andere voorvallen waarvan mijn tenen gingen krullen.

Ik hoop voor rijschool Jansen dat ze niet méér van deze zelfingenomen instructeurs hebben.
Was dit geen dagcursus geweest, dan was het bij één les van deze man gebleven.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijschool Jansen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijschool Jansen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door