Klacht: De Slechtste rijinstructeur ooit met een korte lontje

op 08 mei 2017 over Rijschool Jansen in de categorie Rijscholen

Ik heb een pakket genomen met 30 rijlessen na de eerste paar rijlessen merkte ik dat me instructeur niet serieus was , hij nam steeds pauzes 1 keer zelfs 20 min en ging koffie drinken met een vriend ,kwam altyd te laat stopte eerder , was de hele les aan t appe en me instructeur zat op tinder ook tijdens mij les ,ik betaalde voor 1,40 min maar kreeg alleen 1,10 min les er werd constant tegen me geschreeuwd om kleine fouten (vergeten terug te schakelen ) werd keihard tegen me geschreeuwd ik heb in totaal zelfs 63 lessen moeten nemen want de examen was gepland en er kwamen steeds meer lessen bij , maar tijdens de les werd me niks geleerd alleen tegen me geschreeuwd zelfs zo vaak in tranen uitgebarst en zo achter de steur . Ik heb bij de hoofdkantoor geklaagd bij Jansen Alkmaar , over Saif Hadjar van rijschool safe drivers die werd ingehuurd in Amsterdam maar dat mocht niet baten ik moest van Rijschool Jansen blijven bij me instructeur waardoor de rijlessen nog erger werden .Op de dag van me examen een half uur van te voren zei me rijinstructeur tegen me dat hij een hekel aan mij had en geen geduld voor mij had ,nou met zo n slecht gevoel heb ik me examen gedaan . Kortom 2000 euro uitgegeven bij rijschool Jansen , die de instructeur Saif Hadjar inhuurde in Amsterdam zware trauma opgelopen tijdens me rijopleiding en toch me praktijk niet gehaald ,ik ga nu bij een andere rijschool verder

Ik zal pas tevreden zijn als deze meneer Saif Hadjar van rijschool Safe drivers uit amsterdam die wordt ingehuurd door Jansen Alkmaar niet meer als instructeur werkt want het vak ligt em niet hij doet het alleen om mensen op te lichten en rijschool Jansen ja ze wisten van het probleem en hebben niks gedaan erg jammer eigenlijk horen ze dat niet te doen en hun leerlingen te helpen . Maar ja het is al gebeurd ik kan alleen nog maar mensen waarschuwen om niet daar te gaan .

Alle klachten die gemeld zijn door soso