Klacht: Onvriendelijk, duur en incompetent

op 02 december 2016 over Rijnstreek Verwarming in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde Rijnstreek verwarming omdat ik geen warm water in mijn appartement had. Ze kwamen wel meteen de daaropvolgende dag, maar ik moest op de balkon staan en kijken dat er geen BOA kwam want als ze een boete kregen, zo zei de medewerker tegen me, moest ik ze betalen. Uiteindelijk kwam hij niet erachter wat het probleem was en is na 10 minuten weer weggegaan. Een week later ontvang ik een rekening van boven de 70€. Natuurlijk wilde ik deze niet betalen en belde met mijn klacht, maar \”dat zijn gwn rijkosten die je altijd moet betalen\”. Je zou denken dat ze voor dit geld minstens zelf voor een parkeerplaats kunnen zorgen. Mijn CV ketel doet het nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg of de CV ketel weer werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijnstreek Verwarming

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijnstreek Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LauraL95