Klacht: Rijnlaan, zo slecht!!

op 18 september 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Beste domino’s,

Laat ik voorop stellen dat ik iemand ben die eigenlijk snel tevreden ben en dingen als klachtformulieren eigenlijk nooit invul. Tot nu. En tot het moment dat ik gisteren een pizaa bij jullie afhaalden. Al toen ik binnen kwam werd ik niet begroet, pas na twee keer van mijn kant gedag te hebben gezegd werd ik begroet. De kinderen (mijn inziens) die achter de balie stonden waren totaal niet representatief. Er werd geschreeuwd naar elkaar onderling, vreemd taalgebruik (over hoertje dit en hoertje dat), er werd achter met elkaar gestoeid en de kinderen die er werkte daagde elkaar continu uit. Er werd met pizzadozen naar elkaar gegooid. Als je dat aantreft als klant geeft dan zo’n onbehaaglijk gevoel, ik ben gewoon letterlijk buiten gaan staan. Pizza was klaar maar lacherig werd medegedeeld dat de pizza mislukt was. En wat ik wilde. Ik gaf aan korting te willen of geld terug. Uiteindelijk akkoord gegaan met nieuwe pizza want geld terug kon niet. Aangegeven dat er zsm een nieuwe werd geprobeerd te maken. Hoezo proberen vraag ik me dan af. Tweede pizza ook erg slap, maar toch meegekregen. Ik zeg u eerlijk,ik heb nog nooit zo’n slechte pizza gehad en werd er misselijk van omdat ik erachter kwam dat er na twee stukken een haar in zat. Ik heb foto’s gemaakt van de pizza omdat ik dit echt niet vind kunnen. Het lijkt me niet dat dit de standaard is van domino’s? Dat de pizza zo slecht was vind ik vervelend maar misschien nog wel erger hoe die sfeer was daar. Er werd letterlijk over mij gezegd: is die pizza voor die vrouwtje al klaar?! Ik vind dat geen stijl. Ik hoop op een passende oplossing en ik zie geld terug daar als een van.

Mevr Bakker

Ten minste geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eva Bakker