Klacht: storing verlichting op snelweg

Lucas Uilenberg op 10 november 2022 over Rijkswaterstaat in de categorie Overheid

ik vindt het een groot en vooral gevaarlijk probleem dat de verlichting in de bocht van de A27 naar de A2 komende vanaf Gorinchem nu al minimaal 2 JAAR niet brand, dit is heel gevaarlijk vooral als het nat weer is.waardoor ook de beleining bijna niet is te zien.
hier staan minimaal 30 lichtmasten die niet branden, ik heb hier al diverse malen een klacht over ingediend.
er is mij 1 maal een belachelijk antwoord op gegeven dat dit probleem jullie aandacht had en dat door gebrek aan personeel hier niets aan gedaan kon worden.
na 2 JAAR wachten moet hier toch wel een keer tijd aan besteed kunnen worden, terwijl op andere snelwegen veel verlichting brand op rechte stukken die best wel uit kunnen of minimaal gehalveerd kunnen worden om bijvoorbeeld energie te besparen.
ik hoop dat mijn klacht nu een keer serieus wordt genomen en ik hier niet weer zo,n belachelijk antwoord op krijg of helemaal geen antwoord.

met vriendelijke groet: Lucas Uilenberg woonachtig in Gorinchem en elke dag onderweg naar Amsterdam met elke morgen deze ergenis

deze verlichting herstellen,.. wat toch niet zo,n probleem moet zijn omdat de masten er al staan en ze vroeger wel altijd gebrand hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijkswaterstaat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijkswaterstaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucas Uilenberg