Klacht: NIET SERIEUS NEMEN VAN KLACHTEN

Michael Aken, van op 15 september 2020 over Rijkswaterstaat in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Ik heb een klacht over rijkswaterstaat. Rijkswaterstaat neemt problemen die er zijn niet serieus. Ik heb al meerdere keren melding over slecht verlichte afritten op de A1 gemaakt. Ik heb rijkswaterstaat gezegd dat dit z.s.m opgelost moeten worden om ongelukken te voorkomen. Na meer als een half jaar word ik telkens aan het lijntje gehouden en wordt er gezegd dat het probleem bekend is.

Het gaat om de volgende problemen:

Afrit 31 zijn veel straatlantaarns defect ( slecht te overzien ). Beide kanten.
Afrit 31 staan 2 lantarenpalen scheef door een aanrijding.
Afrit 31 staat een half afgezaagde mast van een lantarenpaal met een zak plastic eromheen. Deze staat er al zeker een jaar zo. Dit is gevaarlijk als er water bij komt. Alle mastnummers heb ik doorgegeven.

Afrit 32 zijn bijna alle lantarenpalen niet werkend aan beide kanten ( het is nu zeer onoverzichtelijk ).

Afrit 33 34 doet de verlichting het ook niet of nauwelijks.

Rijkswaterstaat is toch voor de veiligheid?

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, want dit gaat een keer verkeerd en dat moet ten alle tijde voorkomen worden.

Mvg, Johan

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Rijkswaterstaat alles op deze afritten binnen een maand oplost. Rijkswaterstaat zou voor de verkeersveiligheid er moeten zijn, maar dit betwijfel ik op dit moment. Ze doen er niets mee. Alles wil ik snel opgelost hebben en niet telkens aan het lijntje worden gehouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijkswaterstaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johangemser