Klacht: Afsluiten Heinenoordtunnel

Anja Robbemond op 21 augustus 2023 over Rijkswaterstaat in de categorie Overheid

Goede tip van Rijkswaterstaat om thuis te werken maar ik werk als kraamverzorgster dus dat is niet mogelijk. Daarom besloot ik vandaag met de fiets van Oud-Beijerland naar Barendrecht te gaan.
Wat schets mijn verbazing: lift buiten gebruik aan beide zijden. Aan de hoekschewaardse kant stond een buitengewoon aardige medewerker die mij bij de roltrap hielp, vanmiddag terug helaas niemand te zien. Ik constateerde vanmorgen dat ik de enige ben zonder fietsondersteuning, ben inmiddels 64 jaar en kon niet helemaal bovenkomen dus heb een stuk gelopen, levensgevaarlijk op dat smalle pad!! Voel mij helaas genoodzaakt voor mijn eigen veiligheid om morgen toch voor de auto te kiezen, tenzij dit probleem snel kunt oplossen?

Een lift die werkt of aan beide zijden van de tunnel een behulpzame medewerker die mij op de roltrap helpt en een veiliger fietspad!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijkswaterstaat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijkswaterstaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Robbemond