Klacht: Rijden als gek

op 18 juli 2016 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 17 jul stapte ik op tram 13 richting Geuzenveld, tussen 11:45 en 12:55, tram nummer 2117, ik kon niet op mijn stoel veilig blijven zitten omdat de conducteur letterlijk als gek reed, de bochten met een hoog snelheid naam, ik ging alle kanten op, en een paar reizigers hadden ook last van, ik liep naar de conducteur met moeite, en hem vroeg waarom hij zo snel rede ? Ik kreeg een nonchalant antwoord, ” ja en ” ik zei dat ik bij hem niet veilig voelde, en zijn antwoord niet accepteer, en weer hetzelfde reactie, ” ja en” bij het eind van de rit in Geuzenveld, liep ik naar het kantoortje om mijn klacht in te dienen, toen zei zijn collega dat hij de leidinggeven is, dat verbaast me, als hij als leiding zo rijdt en reageert, wat moet de andere conducteurs die onder hem zijn mogen doen? Ik vind hem een slechte voorbeeld voor de GVB medewerkers, en dat hij geen respect toont tegen de klanten van de GVB, hij keek niet eens naar me, en in de maling nam.
Graag wil ik hier een telefoon gesprek met zijn leidinggevende, ik heb foto’s gemaakt van die tram,

Ik word tevreden als ik contact krijg met zijn leidinggeven, want ik vind dat de conducteur is de ombassadeur van het Bedrijf, en professionele moet gedragen, graag wil ik hier een reactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hich