Klacht: Rhinotek refurbsich Iphone 6, werkt niet en Groupon stort geen geld terug

op 26 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Refurbished Iphone 6 via Groupon bij Rhinotek besteld. Iphone word vrij snel geleverd maar doet het niet. Meteen Rhinotek gemaild, geen antwoord. Een tweede keer Rhinotek gemaild nog steeds geen antwoord. Na nu bijna 3 weken dagelijks met groupon te gebeld te hebben, nog steeds geen steek verder. Groupon wilt geen retour instructies mailen en zegt dat ik mijn Iphone naar Rhinotek moet opsturen en zij dan geld terug storten. Echter krijg ik geen reactie van Rhinotek dus waar moet ik het naar toe sturen?! Word van kastje naar de muur gestuurd en Groupon heeft geen manager die je te woord kan staan en de service afdeling gooit de hoorn erop omdat ze niet met een geapste oplossing kunnen komen. Mobiel heeft mij 359,- euro gekost en Groupon doet niets. Slechtste service ooit, en heb totaal geen vertrouwen meer in Groupon laat staan in Rhinotek uit Engeland. Ik heb het idee dat er van mij gestolen is en adviseer een ieder niets van deze twee partijen te kopen.

Volledige geld bedrag terug en dan stuur ik de telefoon naar Engeland.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaniellaM