Klacht: retourzendingsformulier

op 13 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Vanuit mijn opleiding heb ik lijst gekregen om boeken te bestellen. Bij het starten van de opleiding heeft mijn mentor aangegeven dat de helft van de boeken, welke op de lijst staat vermeld niet nodig is.
In uw site zie ik, dat de verkeerde bestelde boeken doormiddel van retourformulier teruggestuurd kan worden en dat er eerst hiervoor contact opgenomen dient te worden met relatiebeheerder.

Ik heb hiervoor gebeld met de nummer 038 3395815. de medewerken gaf aan dat de info niet klopt en mij overgezet naar de klantenservice. Na half uur werd er nog niet opgenomen door de klantenservice.

Ik wil graag duidelijke afspraken maken, hoe het in de retour formulier is aangegeven en spreken met de relatiebeheerder van Van Dijk educatie zodat ik de verkeerd bestelde boeken terug kan sturen en mijn geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht 21-03-1995

4 maanden geleden - ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen van mijn klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 19:52 geantwoord