Klacht: Retourzending wordt niet correct behandeld

op 03 oktober 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik had een simply straight borstel en haarprodukt besteld bij TTS. Bij het ontvangen van het product heb ik echter vastgesteld dat het niet de kwaliteit had die ik verwachtte. Alles op eigen kosten teruggestuurd dus. Na X aantal maanden krijg ik plots een aanmaning. Na mail gestuurd te hebben naar TTS krijg ik een mail terug dat ze geen terugzending ontvangen hebben. Ik stuur hun dus een kopie van mijn verzendbewijs. Plots krijg ik een mail dat ze mijn pakket wel ontvangen hebben maar dat het niet de volledige inhoud bevatte. Na veel telefoon- en mailverkeer krijg ik de melding dat gezien ik niet betaal ze mijn dossier doorgestuurd hebben naar een incassobureau. Bon ik dus contact opgenomen met TKB. Daar was echter geen dossier van mij te vinden. Na ettelijke mails om dit probleem te willen oplossen krijg ik dan weer bericht dat ik nogmaals 20 euro extra kosten dien te betalen. Ondertussen zat ik dus al aan 40 euro aanmaningskosten. Ik heb een bewijs van de post opgestuurd waarop het gewicht van mijn teruggestuurde pakket opstond. Krijg ik plots een mail van TKB sorry maar wij kunnen voor u niets meer doen. Betaal het bedrag en probeer dan uw probleem op te lossen met TTS. Uiteindelijk was ik het zo beu dat ik contact opgenomen heb met een advocaat en heb ik een mail gestuurd dat ze het maar via hem dienden te regelen want wat ik ook bewees het toch geen soelaas bracht. Ik heb ook de Consumentenbond Test-Aankoop in België ingelicht over dit dossier.

Ik zal pas tevreden zijn indien men toegeeft dat ik wel degelijk mijn volledige pakket teruggestuurd heb en ze toegeven dat ik hun niets verschuldigd ben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 03 oktober 2016 om 14:01 geantwoord

Beste mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht, hebben wij telefonisch contact gehad met u. In het gesprek heeft u aangegeven dat het gewicht van het door u geretourneerde pakket 940 gram is. Dit is de volledige bestelling.

Tommy Teleshopping gaat voor u een credit aanvragen en dit zal op korte termijn zichtbaar zijn bij onze betalingspartner AfterPay.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Schuermans