Klacht: Retourzending, online bestelling

op 12 mei 2020 over Vero Moda in de categorie Mode

Ik besloot online wat te bestellen via Vero Moda wat ik nooit doe. Maar in deze tijden leek het mij toch verstandiger. Ik heb totaal 3 broeken en 4 topjes besteld. Helaas waren het net niet mijn ding behalve 1 topje. Dus ik vul het retour formuliertje in. Doe alles weer terug in de zak en verstuur het de zelfde dag van ontvangst terug. Na bijna 2 weken krijg ik een mail dat ze maar 1 broek hebben ontvangen. Mijn verzonden pakket woog 1,76KG. Lijkt me niet dat 1 broek zo zwaar is. Ik heb dus alleen geld terug gehad van 1 broek. Ben nu ruim €100 kwijt! Ik heb contact formulieren ingevuld, contact via FB gehad en mails verzonden. Geen reactie! Kan ze niet bellen want nummer werkt niet meer ivm corona. Contact met PostNL gehad. Zij geven aan dat m’n pakket onbeschadigd was. Dus ze hebben degelijk alle producten moeten hebben ontvangen! Ik wil mijn geld terug!!!! Ik zal NOOIT meer iets bestellen via Vero Moda!

Als ik mijn geld terug krijg waar ik recht op heb!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vero Moda

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vero Moda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CHG22