Klacht: Retourzending Compacte 3 in 1 lens voor elke smartphone

op 24 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 september bestelde ik een Compacte 3 in 1 lens “voor elke smartphone”
Op 29 oktober werd deze uitgeleverd en helaas bleek dat deze lens juist niet op mijn smartphone past.
Ik heb gemaild met Groupdeal en er werd mij verzocht de camera retour te zenden naar de leverancier Xclusive Deals in Almere, dat heb ik dezelfde dag nog gedaan.
Bij de retourzending heb ik een schrijven toegevoegd met daarin:
-Reden van de retournering
-De aanbiederscode en mijn persoonlijke code (
-Mijn adres

Op 12 november mail ik maar eens of alles wel is aangekomen want ik had nog niks vernomen.
Ik kreeg na twee dagen een mail terug met daarin de volgende melding:

“Wij hebben de gegevens van uw retourzending in goede orde ontvangen.
Momenteel zijn wij in afwachting van een reactie van de leverancier.

Zodra wij het bericht hebben dat uw retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij overgaan tot terugstorting van uw aankoopbedrag.
Dit bedrag wordt teruggestort naar dezelfde rekening als waarmee de betaling is gedaan.
Indien u met uw creditcard heeft betaald wordt het bedrag op uw creditcard teruggestort.

Het kan tot 30 dagen duren voor het bedrag weer op uw rekening staat.”

Op 7 januari doe ik nog maar eens een poging en vraag naar de status van mijn retourzending, dan krijg ik de volgende mail terug:
“GroupDeal Customer Service, 14-Jan 16:58:

Helaas kan de leverancier uw retourzending niet terugvinden. Vandaar dat wij om de track tracecode vroegen.

Wij raden u aan om de track tracecode alsnog even op te zoeken.”

Of ik nog een Track Trace code heb???? Na 4 maanden???
Ik heb mn huis overhoop gehaald, code zal intussen met het uitmesten van portemonnee en tas wel in het ronde archief beland zijn….na 4 maanden!!!!

Ok, laatste poging dan…..Nee ik heb geen Track Trace code meer
“GroupDeal Customer Service, 24-Jan 12:57:
De leverancier kan echt geen retourzending terugvinden.
Zonder track tracecode kunnen wij u helaas ook niet verder helpen om de zending te achterhalen.”

Dus…..Ik heb geen camera, ben 20 euro lichter en er komt geen oplossing, omdat de leverancier mijn pakketje niet kan terugvinden?????

Wat een domper zeg en wat een slechte reclame….

Gewenste Oplossing:

Terugstorting van het geld van deze fantastische aktie! (€14.95)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 29 januari 2014 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben nogmaals overleg gehad met de leverancier en deze is bereid het aankoopbedrag te crediteren.

Wanneer u ons een mail stuurt met daarin de aanbiederscode en uw rekeningnummer, maken wij dit in orde. U kunt dit mailen naar: info@groupdeal.nl.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Sacha72