Klacht: Retourzending

op 28 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn boeken binnen de 14 dagen retour gestuurd naar van Dijk .

Echter als ik bel kunnen ze mij telkens niet vinden in het klanten bestand , mijn mails worden ook niet beantwoord . En tot 2 keer toe word de hoorn erop gegooid nadat ik ruim 30 minuten in de wacht heb gestaan.

Ik wil mijn geld terug .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 september 2016 om 11:37 geantwoord

Beste mevrouw Meijers,

Helaas hebben wij de boeken nog niet ontvangen.

Wanneer wij je boeken hebben ontvangen, ontvang je altijd een bevestiging van ons dat je boeken worden verwerkt.

Zou jij je verzendbewijs willen mailen naar ons e-mailadres info@vandijk.nl? Dan gaan wij kijken of we de zending kunnen achterhalen.

Alvast bedankt!

VanDijk.nl

Heeft op 03 oktober 2016 om 09:31 geantwoord

Ik heb vorige week mijn retourbewijs naar jullie gemaild en tot op heden niks van jullie vernomen.

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Onderstaande reactie hebben wij vandaag gemaild: Beste Kim, Bedankt voor het opsturen van je verzendbewijs! Helaas is er waarschijnlijk iets mis gegaan met het verwerken van de boeken waardoor je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Wij gaan de boeken in ons systeem verwerken en er voor zorgen dat het hele pakket gecrediteerd wordt. Je ontvangt zo snel mogelijk hier een bevestiging van. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmei