Klacht: retourzending

op 20 juli 2012 over V&D in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik een deel van mijn bestelling van de V&D webwinkel terug wilde sturen, moest ik eerst 6,95 verzendkosten betalen en daarna werd mij 2,95 retourkosten in rekening gebracht door de v&d. Al met al kost iets terug sturen naar deze winkel bijna 10 euro. Daar ga ik dus nooit meer wat bestellen

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de 2,95 retourkosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door V&D in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat V&D een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

V&D

Heeft op 31 juli 2012 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact met de klant opgenomen en een oplossing geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door martjeb