Klacht: retourzenden

op 02 juli 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het pakket aangetekend retour gezonden tot mijn verbazing hebben ze het geweigerd

Gewenste Oplossing:

als ze het aanpakken en mijn porto kosten terug betalen zoals afgesproken bij de telefonische verkoop en naar aanleiding van miij telefoontje 28 juni jongsleden met dhr matthijs

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 02 juli 2019 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij weigeren geen pakketten en hebben ook geen pakket van u retour ontvangen.
Mag ik vragen op welke wijze u het heeft geretourneerd?
Heeft uw duidelijk ons adres op de verpakking vermeld en uw eigen adres verwijderd van de doos?
Zodra wij het pakket retour ontvangen hebben zullen we de verzendkosten aan u vergoeden.
Met vriendelijke groet
Esther klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthonia1957