Klacht: retourticket is niet mogelijk te boeken zonder creditcard

op 26 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een boeking gemaakt naar Marokko. Ik heb een retourticket besteld, maar kreeg een enkele ticket. (voor mijn hele gezin)

Ik heb zojuist met hun gebeld en ze kunnen mij alleen helpen als ik een creditcard heb. Deze heb ik niet. Daarvoor kon ik wel betalen met IDEAL.

Nu moet ik weer helemaal een retourticket boeken terwijl ik al wel een enkele reis heb. Ze kunnen mij niet helpen geven ze aan…

Gewenste Oplossing:

Als ze een oplossing vinden voor dit probleem. Of ik betaal met Ideal of ik kan deze ticket laten vervallen en opnieuw bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlikkel