Klacht: retournering nooit aangekomen

op 18 mei 2016 over Postorder Groep Nederland in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een retournering van een bestelling gedaan.nu heb ik een brief van gerechtsdeurwaarders thuis gekregen.ik vraag me af waar blijft mijn retour pakket

Gewenste Oplossing:

waar blijft het retourpakket met barcode 3slfvz009927137?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Postorder Groep Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Postorder Groep Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Postorder Groep Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Postorder Groep Nederland

Heeft op 07 juni 2016 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Na controle is gebleken dat uw order niet volledig retour is gekomen. Het geschenk welke is geleverd hebben wij helaas niet mogelijk ontvangen.

Echter dragen wij zorg dat uw bestelling alsnog wordt verwerkt en gesloten. Hiermee komt ook uw betalingsverplichting te vervallen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Postordergroep Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door rkiaamhil